Hjälp med att hitta XXXX Lego biten i LDD (Samlingstråd)

Startat av Skrytsson, 27 augusti 2010 15:52

Föregående ämne - Nästa ämne

MartinAberg

Citat från: mechamike skrivet 18 april 2013 16:20
Pensel finns och "fjäderpenna"  men har nog inte sett  någon penna..
Fjäderpenna duger fint åt JarJar :D

Skafte

Wineyard

Citat från: MartinAberg skrivet 18 april 2013 16:08
Sitter och letar efter en penna. eller något penliknande... fast det kanske inte ens finns?
Det finns iaf en Friends-penna: [bp]98393j[/bp]

Majkel

Citat från: Pekblom skrivet 22 mars 2013 07:26
finns det tåg växlar [bs]7895 [/bs] [bp]53407 [/bp] [bp]53404[/bp]. i LDD? i så fall var?

bump, dessa letar även jag efter. Någon som sett dom gömma sig någonstans?

Illuwatar

Sitter precis med LDD och råkade se dessa bland PF-komponenterna (ikonen med en motor som symbol)...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Majkel

Jo men tack! Det var så klart där de var, det borde jag ju ha tänkt på...

MartinAberg

Har ingen dator framför mig nu men sitter och skissar lite i huvudet på ett framtida bygge och undrar därför om någon snäll själ kanske vet om planeterna i Star Wars planetset finns med i LDD?!?

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

MartinAberg

Citat från: o0ger skrivet 08 maj 2013 22:28
Jag kan inte hitta någon planet i LDD
Misstänkte det.
Kunde inte komma fram till att jag sett någon någon gång, men man vet ju aldrig.
Tack för hjälpen i.a.f., får nog skissa IRL istället ;)

stej123

Jag försöker hitta [bp]3068bpb655[/bp] i LDD(extended) men lyckas inte. Finns den inte eller gör jag på fel sätt? (paint tool>decoration tool, och där hittar jag fem alternativ, men inte den jag vill ha).

Teabox

Finns nog inte. Det är rätt så begränsat med dekorationer i LDD tyvärr :(

Tarmvred

Hej, jag letar o letar men kan inte hitta Buzz vindruta i LDD, [bp]88067[/bp] och [bp]88068[/bp], Någon som sett den??
Se mina foton på  Flickr

Peter S

Hej,

Letar efter den buckliga wedgen [bp]47757[/bp]. Hittar flera varianter bland de övriga wedgarna, men inte just den här. Någon som vet var den gömmer sig?

o0ger

Kolla under skylten. Du kan också skriva in numret i sökfältet.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Magnus den store

Citat från: Peter S skrivet 04 juli 2014 17:16
Hej,

Letar efter den buckliga wedgen [bp]47757[/bp]. Hittar flera varianter bland de övriga wedgarna, men inte just den här. Någon som vet var den gömmer sig?
Menar du [bp]64867[/bp]?
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!