Retail Online - Butiken upphör - allt skall bort

Startat av StellaoBosse, 10 januari 2022 23:57

Föregående ämne - Nästa ämne

StellaoBosse

Hej!

Butiken upphör och allting skall bort, kraftigt nedsatta priser på allt: retailonline.se

Mvh, Thomas

GustavF

LarsC

StellaoBosse

StellaoBosse

Citat från: LarsC skrivet 11 januari 2022 09:50
Har du stängt butiken nu?

Tillfälligt någon dag, vi behöver omorganisera lite bland lådororna.

Gideon

Citat från: StellaoBosse skrivet 11 januari 2022 20:31
Citat från: GustavF skrivet 11 januari 2022 06:10
Tar ni inte Swish?

Nej, PayPal eller kort via Stripe.
Har funkat klockrent med PayPal-utcheckningen, och föredömligt att man även fått trackingnumret den vägen.

Har nog beställt för mycket redan men hojta gärna till här igen när butiken öppar igen  8)

StellaoBosse

Citat från: Gideon skrivet 12 januari 2022 12:16
Citat från: StellaoBosse skrivet 11 januari 2022 20:31
Citat från: GustavF skrivet 11 januari 2022 06:10
Tar ni inte Swish?

Nej, PayPal eller kort via Stripe.
Har funkat klockrent med PayPal-utcheckningen, och föredömligt att man även fått trackingnumret den vägen.

Har nog beställt för mycket redan men hojta gärna till här igen när butiken öppar igen  8)

Hej!

Nu är det öppet igen!

Mvh, Thomas

Boathill

La en order som nu kommit, en av de mest seriöst packade ordrarna jag fått från BL, mycket imponerad! :)

Gideon

Citat från: Boathill skrivet 14 januari 2022 16:34
La en order som nu kommit, en av de mest seriöst packade ordrarna jag fått från BL, mycket imponerad! :)
Instämmer! Allt med denna butik känns så grymt proffsigt, synd bara att den håller på att avvecklas  :'(

swemixon

Har precis lagt en order, första gången jag använt PayPal som betalningsmedel och det gick ju väldigt smidigt! :)

Zilmrud

Funkar avhämtning? Tänkte köpa större bitar i så fall
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

Wolcker

Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com

CameraMan

Jag la en beställning också. Tråkigt ni lägger ner. Mycket profesionell hantering!

swemixon

Citat från: Gideon skrivet 14 januari 2022 17:25
Citat från: Boathill skrivet 14 januari 2022 16:34
Instämmer! Allt med denna butik känns så grymt proffsigt, synd bara att den håller på att avvecklas  :'(
Kan bara instämma, grymt bra packat och snabb leverans. Synd att denna butik upphör.

12vtrain

Det var den kortaste ledtid jag någonsin upplevt på BL, proffsigt packat. Synd ni upphör.