Swebrick har fått nytt utseende!

Startat av Anders Nolberger, 05 december 2011 22:41

Föregående ämne - Nästa ämne

Teabox

Måste säga att jag gillar bilden som dyker upp när man fått ett meddelande  :D

Ras 74

Menar du medan man är inne på forumet och det poppar upp ett meddelande?
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Teabox

Jag får en [bp]3069bpx40[/bp] ovanför "Mina meddelanden" :)

Myko

På Oläst-sidan kan man inte se vilken kategori ("tavla"?) ett ämne tillhör, det har jag för mig man gjorde förut.

Tobbe Arnesson

Bra jobbat alla, det ser kanon ut!

En bugg: I tråden om tungdragare försöker jag klicka på bilderna i första posten. Det kommer då upp ett nytt Firefox-fönster med adressen about:blank som sedan stängs på en gång. Sen kommer en dialogruta som säger att jag valt öppna index.php och undrar om jag vill öppna den med mitt standardprogram (anteckningar) eller spara filen.

Filen som sparas ned är bildfilen, fast döpt till index.php.

Jag kör Firefox 8.0.
Blogg: Robotkampen

mechamike

Det är ett känt fel Tobbe (jag kör samma läsare som dig)!
Anders kikar på det!

Tobbe Arnesson

Toppen, såg det inte tidigare i tråden (läste faktiskt allt) även om Mirandir hade ett liknande. Bilderna i vinjettråden funkar dock fint.

Anders Nolberger

Nu har jag först testat lite och sen "Googlat" problemet med nedladdning i Firefox.

Den goda(?) nyheten är att det inte är jag som strulat till det...

SMF har hittat buggen och den ska vara med nästa gång de släpper en patch för forumet. Den temporära lösningen för de som kör Firefox är att högerklicka och välja spara som och sen ändra namnet och filändelsen manuellt.

Tobbe Arnesson

Jesperallen

Snyggt och fräscht, håller just på och tittar runt på allt det nya! Det tackar vi hjärtligt för!

AndersI

Jag sa nog inte det här i min tidigare post: Jag tycker forumet har blivit lättare att läsa, ännu snällare mot ögat, än förut. Tack för det!

Dock tycker jag (personligen) att kantlinjerna är aningen för grova i den röda LEGO-biten som markerar att det finns olästa poster, men det är ett ytterst marginellt 'problem'.

klaklaklara

Riktigt snyggt! ;D Inte för att det inte var snyggt tidigare dock.

Nextuz

Citat från: AndersI skrivet 07 december 2011 15:50
Jag sa nog inte det här i min tidigare post: Jag tycker forumet har blivit lättare att läsa, ännu snällare mot ögat, än förut. Tack för det!

Dock tycker jag (personligen) att kantlinjerna är aningen för grova i den röda LEGO-biten som markerar att det finns olästa poster, men det är ett ytterst marginellt 'problem'.

Jag håller helt klart med dej... De ser förj*vlig ut... :P
Ska slå en kik på de =)

knalltoss

Ja jädrar va paff jag blev när jag kom hit efter två dagars frånvaro!
Visste att något var på väg men detta trodde jag inte. :D
Det ser jäkligt snyggt ut! Bra jobbat med den nya sidan!
/Rikard

Myko

En del trådar har namn i fet stil, vad betyder det?