Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Köpte idag hela Mixels series 2 på BR.  :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Peter S

Citat från: ByggareDan skrivet 06 juni 2014 13:58
Köpte mig Coles jordborr (Ninjago) [bs]70502[/bs] för 99kr på Webhallen

/ByggareDan

Tack för tipset! Det blev 4 st... Många användbara bitar var det...

Risgrynsgrot

Skulle beställa ett par bitar på Bricklink.. Slutade på en beställning på drygt 400 kr. Oops!  8)

beguiristain

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 10 juni 2014 21:04
Skulle beställa ett par bitar på Bricklink.. Slutade på en beställning på drygt 400 kr. Oops!  8)

Hehe. Orutinerat. Har aldrig hänt mig    ::)

BrightMinds

Idag blev det [bs]10574[/bs] till alla småttingar som kommer på besök framöver, en [bs]31021[/bs] till minstingen och en [bs]31010[/bs] till mig som ska omvandlas till Bart's trädkoja hos familjen Simpson.

cptCalavera

Det blev en [bs]31010[/bs] och en [bs]31019[/bs] på Åhlens rea. Samt en minifig från serie 5. Försökte klämma fram en evil dwarf men det blev boombox-tjejen. :/ Seminöjd med det...
Se mig spela spel och ibland bygga LEGO på twitch.tv/cptcalavera

swestar

1000 stycken [bp]98138 [/bp]Tile, Round 1 ljusgrå. Bra att ha order  :)
Mina Egna Byggen
flickr

Peter S

[bs]31021[/bs] på Åhléns rea. Kanske måste bli ett par till?

ByggareDan

Spontanköpte en liten grävmaskin [bs]31014[/bs] och två små lok [bs]31015[/bs] på rean på Åhléns (Uppsala c) för 34 kr/st var ju inte direkt jätterea men ändå lite billigare än Webhallens 39kr/st

/ByggareDan

Risgrynsgrot

Bricklinkade för dryga 300 kr.. Bland annat ett par turtlar och lite bra-å-ha bitar..  ;D

swestar

1st [bp]70816[/bp]:  (Benny's Spaceship, Spaceship, SPACESHIP!) beställd för 10 min sedan.  :)
Mina Egna Byggen
flickr

Magnusengstrom

[bs]9398[/bs] köpte jag idag.

Skafte

Min lokala Leklustbutik hade sänkt LEGO Champion-spelet till 49kr, så jag tog de två som fanns kvar. Massor av 2x4 bricks i många färger!

Bakom kassan stack det upp en polybag med Movie-loggan på och jag frågade vad det var.
[bs]5002045-1[/bs] Pyjamas Emmet var det, jag fick en. Dubbelsidigt huvud med gäspande Emmet!

Barbaroux

Citat från: Skafte skrivet 18 juni 2014 15:57
Min lokala Leklustbutik hade sänkt LEGO Champion-spelet till 49kr, så jag tog de två som fanns kvar. Massor av 2x4 bricks i många färger!

Bakom kassan stack det upp en polybag med Movie-loggan på och jag frågade vad det var.
[bs]5002045-1[/bs] Pyjamas Emmet var det, jag fick en. Dubbelsidigt huvud med gäspande Emmet!

Med andra ord så är det ingen idé att jag besöker butiken i Visby som jag hade planerat att göra i morgon? Fanns det fler Emmet?

Eigenbrötler

Citat från: Skafte skrivet 18 juni 2014 15:57

oooh grattis! jag trodde inte de fanns i sverige, den bästa emmet IMO, jag hoppas jag får tag på en någon gång :)
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀