Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Illuwatar

Blev en [bs]75052[/bs] Mos Eisley Cantina på S@H, med 10% rabatt samt lite VIP-poäng så kom priset ner till en acceptabel nivå. Dock högt nog för att få dessa promotion-grejer på köpet och fri frakt.
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Brickchaser

Blev en [bs]75060[/bs] Slave I + lite PaB på S@H.

humlan

Hämtade en gigantisk Bricklink-order, på hela 80:-.  8)
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

ByggareDan

Citat från: humlan skrivet 05 maj 2015 17:02
Hämtade en gigantisk Bricklink-order, på hela 80:-.  8)

Det är den officiella förklaringen till nära och kära men egentligen närmare 800kr.
Så är det iallafall för mig när mamma undrar  :D

/ByggareDan

Surf Green

Den här trevliga tågstationen [bs]7824[/bs]anlände igår! :)

mordatre

Är lite sur på Legos dåliga may the 4th villkor så jag tröstköpte en [bs]75050[/bs] bwing på babyland. 337kr och fraktfritt var helt ok.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

skitkid

Blev en [bs]10243[/bs] till orginalpris på S@H. Orkar inte invänta en rea på TrU...
/skitkid

TrickBrick

Blev 10 st [bs]75078[/bs].

Måste juh ha en armé även av de nya figurerna. :o ::)

Odidoma

Citat från: TrickBrick skrivet 06 maj 2015 21:38
Blev 10 st [bs]75078[/bs].

Måste juh ha en armé även av de nya figurerna. :o ::)
kan bli ett bra bygge!

TrickBrick

Fick hem några beställningar idag.

Bland annat [bs]75082[/bs], [bs]75088[/bs], [bs]75079[/bs] samt Admiral Yularen, alla från S@h

Sen några BL beställningar & två olika BaP påsar.

Insåg när jag packade upp allt att bordet är för litet alt. för många olika byggen på gång samtidigt  ::) :P

Man_utan_namn

Citat från: skitkid skrivet 06 maj 2015 09:17
Blev en [bs]10243[/bs] till orginalpris på S@H. Orkar inte invänta en rea på TrU...

Tänkte också köpa en från s@h men slog till idag på Åhléns City. Frugan hade en rabattkupong om 20% på valfri vara från leksaksavdelningen så det blev hyggliga 1359 kr för [bs]10243[/bs]. Hade egentligen inte tänkt ge mig in i att samla modulhusen, men till slut kunde jag inte stå emot.  :)

andreaseldh

Efter en konsert tog jag omvägen om ett visst varuhus...

andreaseldh

...som hade 30% rabatt på [bs]60003[/bs]. Och när jag kom hem råkade det även bli en [bs]60017[/bs] på Klossbutiken.se Jag tror jag är lika kär i henne som lastbilsföraren ser ut att vara.

Tunguska

Trillade in lite nya "bra att ha"-bitar.

Mina LEGO-byggen på flickr.

Markus

Jag fick hem min order från S@H. Det blev en plansch, en Admiral Yularen, AT-DP [bs]75083[/bs] samt en Microfighters X-wing [bs]75032[/bs]  :)