AE Bricks Sweden - Bricklink

Startat av Yogabeership, 07 januari 2016 19:44

Föregående ämne - Nästa ämne

Lordflintstone

Tack! första beställning gjord nu skall jag kolla i lugn o ro om jag hittar mer. ;)

Peter S

Hade också en beställning som någon norpade saker ifrån...  ???

Storm_666

Tack för erbjudandet  :)
Nu har även jag lagt beslag på några fina bitar  ;D

Lordflintstone

Citat från: Peter S skrivet 27 maj 2016 15:50

Lärde mig förra gången Gisslander hade rea att man plockar ner det viktigaste först och tjeckar ut annars blir man av med sin korg.

Yogabeership

Citat från: Lordflintstone skrivet 27 maj 2016 16:21
Citat från: Peter S skrivet 27 maj 2016 15:50

Lärde mig förra gången Gisslander hade rea att man plockar ner det viktigaste först och tjeckar ut annars blir man av med sin korg.

Klokt, det går undan med go-bitarna. =)

Gideon

Blev lite sköldar och annat snabbt hoprafsat, får se om jag hittar nåt annat användbart sen också :)

BeardedNerd

Nämen trevligt! Har inte gjort en färdig lista över vad jag behöver men lite gott och blandat blev det till kommande byggen...

robinnilsson403

Ojojoj... Köpstopp och allt... En beställning igår, och en idag. Cracklink är det rätta namnet.  ;D
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Nybohov Creation Ltd.

Vad har ni andra köpt för skitbitar? Det fanns ju massor kvar till mig.
Max 300; tecken återstår: 211
Bilder i din signatur får inte vara större än 100x40 pixels

Tarmvred

Se mina foton på  Flickr

Henningsen

Fick hem ett paket med många fina bitar till ett trevligt pris.

Yogabeership

Då var rean över för den här gången. Tack till alla lego-fantaster för era beställningar.
Då vi har ca 20 tusen bitar på 1500 lots kvar att plocka & packa kommer de order som inte gått iväg redan förmodligen dröja till helgen. Hoppas ni har överseende. =)

Framöver har vi som tidigare 10% extra rabatt på samtliga orderrader för kunder som skriver "Swebrick 10%" vid beställning. Kombinerbart med kuponger.

Yogabeership

Då snön har smält och pulkaåkning är svårt så kanske ni tar tillfället i akt att jobba vidare på era projekt.

Vill tipsa om att vi har lagt 80% rabatt på en hel del äldre lots, det tillsammans med kuponger gör att det kan finnas en del prisvärda bitar kvar.

Har du ingen rabattkupong skriv ett bricklink meddelande så ordnar vi en. Gäller befintliga kunder och alla forumläsare här.

På söndag eftermiddag räknar vi med att ladda upp nästa batch av begagnade bitar.
Bland annat kommer något hundratal bitar räls laddas upp, både metall & plastvarianten.

Vi meddelar här i tråden ca en timma innan så ni kan ha första tjing på bra-att-ha bitarna.

byStfn

Jag lade en liten nätt order nyss :P

Yogabeership

Ca kl 14 idag söndag kommer en uppdatering med bland annat, Tågräls, lite motorer, Minifigur tillbehör, diverse technic smådelar.
Innan månadsskiftet hoppas vi få tid att ladda upp, Paneler, bricks, Wedgeplates, Plates, Wings och tiles.

Använd rabatt-kupong (har du ingen, skicka mess via bricklink eller här på forumet om att få en) + skriv "Swebrick" i meddelande vid köp för ytterligare 10% rabatt på grand total.

Har dessutom fortfarande 800 lots med 80% rabatt, så förhoppningsvis kan ni göra lite fynd.