BrickZ by JaSc - Ny Bricklinkbutik :)

Startat av Joacim123, 13 september 2020 18:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Joacim123

Jag och min sambo har tillsammans öppnat en bricklinkaffär för en vecka sen.
Vi försöker hålla låga priser och vi erbjuder snabb service.
För närvarande ca 39 000 bitar och 1550lots.

Kolla in den och säg gärna vad ni tycker :)

/ Joacim och Annelie

https://store.bricklink.com/BrickZbyJaSc&utm_content=globalnav#/terms

CopMike

La en liten beställning - hade föredraget Swish istället för PayPal. Lycka till :)!

Joacim123

Tack för din beställning CopMike :) tack för tipset det kommer vi att fixa inom en snar framtid.

På återseende :)

// BrickZbyJaSc

shiftaltcmd

Lägg gärna in "Skicka lätt" för frakten, lönar sig redan från 500 gram och är spårbart.
500 gram 63 kronor istället för 66
1 kg 63 (88)
2 kg 95 (110)

Joacim123

Citat från: shiftaltcmd skrivet 14 september 2020 07:15
Lägg gärna in "Skicka lätt" för frakten, lönar sig redan från 500 gram och är spårbart.
1 kg 63 (88)
2 kg 95 (110)

Tack så mycket för tipset :) Det är fixat nu.

Mvh

ColA

Citat från: shiftaltcmd skrivet 14 september 2020 07:15
1 kg 63 (88)
2 kg 95 (110)

Ett tips är att använda frakt sättet leverera till brevlådan då blir det ännu billigare med spårbar frakt.
Under 250g kostar 49:- spårbar och upp till 500g kostar 55:- spårbar vid valet leverera till brevlåda.

Eriol

Citat från: CopMike skrivet 13 september 2020 21:28
La en liten beställning - hade föredraget Swish istället för PayPal. Lycka till :)!

Jag blev också lite sugen på att beställa, men måste nog räkna mina bitar hemma och kolla vad jag egentligen behöver först. :) Dessutom tillhör jag den lilla(?) krångliga minoritet som föredrar banköverföring i stället för Swish eller Paypal...

Joacim123

CiteraJag blev också lite sugen på att beställa, men måste nog räkna mina bitar hemma och kolla vad jag egentligen behöver först. :) Dessutom tillhör jag den lilla(?) krångliga minoritet som föredrar banköverföring i stället för Swish eller Paypal...

Fler betalningsmetoder kommer att komma, är det så att du vill göra banköverföring på din eventuella order så löser vi det åt dig, kom ihåg då att du väljer "quote" på fraktmetod för den har inte instant checkout.

Hoppas du hittar något du gillar :)

Mvh

Joacim123

Massvis med nya bitar i vår affär, ca 10 000 och en bra bit över 300 nya lots  :D in och ta en titt vet ja.

Mvh BrickZbyJaSc

Skafte

Fick hem min första - men inte sista - beställning från er idag. Välpackat och snabbt, bra bitar och bra priser. Får ni upp volymerna så kan det mycket väl bli en favoritbutik! :)

Joacim123

Citat från: Skafte skrivet 02 oktober 2020 15:50
Fick hem min första - men inte sista - beställning från er idag. Välpackat och snabbt, bra bitar och bra priser. Får ni upp volymerna så kan det mycket väl bli en favoritbutik! :)

Tack så mycket  :)

Du är så välkommen så, vi försöker så mycket vi bara kan att lägga in fler bitar i vår affär.

Mvh BrickZbyJaSc

Joacim123

Massvis med nya bitar i vår affär, över 50 000 och 2000 lots  ;)
Kika in, ännu mer kommer inom kort !

BrickZbyJaSc

Icestoffe

Ett tips är att kontrollera länken i första posten.

"The Store was not found. Please try again!" är allt jag fick upp när jag försökte nå dit. (Gick bra att ska efter butiken istället) 

Joacim123

Citat från: Icestoffe skrivet 22 oktober 2020 21:49

"The Store was not found. Please try again!" är allt jag fick upp när jag försökte nå dit. (Gick bra att ska efter butiken istället)

Tack så mycket, borde vara åtgärdat nu :)

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Joacim123 skrivet 23 oktober 2020 09:37
Citat från: Icestoffe skrivet 22 oktober 2020 21:49

Tack så mycket, borde vara åtgärdat nu :)

Du kan lägga länk i "jordgloben" också:
Max 300; tecken återstår: 211
Bilder i din signatur får inte vara större än 100x40 pixels