LEGO® Masters Sverige 2021

Startat av andli, 28 januari 2021 12:26

Föregående ämne - Nästa ämne

dalle

Det är ca 30 nya betalande medlemmar sen i november, av dom är det inte många som även varit aktiva på forumet.

Gideon

Den största svenska AFOL-facebookgruppens medlemsstatistik visade en tydlig LM-effekt vid utannonseringen förra våren och en betydligt kraftigare medlemstillströmning än vanligt under veckorna då själva programmet sändes.

Teabox

Vi hade kanske sett en större tillströmning om 2020 tillåtit de sedvanliga utställningarna.

Daylight

Citat från: dalle skrivet 09 februari 2021 10:57
Det är ca 30 nya betalande medlemmar sen i november, av dom är det inte många som även varit aktiva på forumet.

Jag är så inte aktiv måste jag erkänna men betalar iaf ( så många andra som skriver så jag hinner knappt läsa ;D )

Daylight

Tror faktiskt det kan bli tufft i år. Verkar ju vara några här som sökt iaf. Finns så många grymma byggare i vårat avlånga land.
LEGO master 2020 var ett riktigt bra program i mitt tycke

byStfn

Citat från: Daylight skrivet 09 februari 2021 13:51
Tror faktiskt det kan bli tufft i år. Verkar ju vara några här som sökt iaf. Finns så många grymma byggare i vårat avlånga land.
LEGO master 2020 var ett riktigt bra program i mitt tycke

Du är ju superaktiv NU i alla fall Daylight ;) :D

andli

Citat från: Teabox skrivet 09 februari 2021 13:18
Vi hade kanske sett en större tillströmning om 2020 tillåtit de sedvanliga utställningarna.
Just nu är det bara 268 betalande medlemmar, vi brukar ligga runt ca 300...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Nextuz

Citat från: andli skrivet 06 februari 2021 22:15
https://www.tv4.se/artikel/1jJaH8KuYC5fh9s8kYgVYG/lego-masters-aer-tillbaka-sahaer-soeker-du
Artikeln publicerades Fredag 09:00..

Ska man tolka det som att de har fått så många sökande nu att de är säkra på att de får ihop till en säsong 2?
Eller är det så få sökande att de även går ut på TV4 nu för att försöka locka flera? :)
Maouri var på P4 Extra igår och raggade folk oxå :P

andli

Det var väl bara en dags audition förra gången?
I planerar de eventuellt satsa på två dagar, men det kanske har en del med avstånd och CoVid att göra också...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

humlan

Citat från: Nextuz skrivet 09 februari 2021 18:37
https://www.tv4.se/artikel/1jJaH8KuYC5fh9s8kYgVYG/lego-masters-aer-tillbaka-sahaer-soeker-du

Ska man tolka det som att de har fått så många sökande nu att de är säkra på att de får ihop till en säsong 2?
Eller är det så få sökande att de även går ut på TV4 nu för att försöka locka flera? :)

Man får inte glömma att jakten på deltagare är en del av marknadsföringen, att börja bygga hype....
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

dalle

Citat från: humlan skrivet 09 februari 2021 22:15
Citat från: Nextuz skrivet 09 februari 2021 18:37

Man får inte glömma att jakten på deltagare är en del av marknadsföringen, att börja bygga hype....
Det gäller att hålla i den hypen i så fall när programmen börjar sändas i oktober.  :)

Nextuz

Citat från: andli skrivet 09 februari 2021 19:11
Det var väl bara en dags audition förra gången?
I planerar de eventuellt satsa på två dagar, men det kanske har en del med avstånd och CoVid att göra också...

Jag fatta det som att man är med på antingen den ena eller den andra dagen :)

andli

Ja, men förra året var det väl bara ett datum?

dalle

Citat från: andli skrivet 10 februari 2021 16:53
Ja, men förra året var det väl bara ett datum?
Det stämmer.

robinnilsson403

Kan konstatera att en video på 100Mb är kortare än 40 sekunder på min telefon (fick bli en YT-länk istället). Och att jag för övrigt hatar min telefon som får för sig att ladda om sidan efter att den öppnat sin utforskare för att leta fram bilder. Efter 3 försök så skriver man lite kortare... Iaf jag.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark