Human Tool Brick and Axle Separator går bet på en 1 x 3 Double Jumper

Startat av Nybohov Creation Ltd., 23 juni 2021 09:51

Föregående ämne - Nästa ämne

Nybohov Creation Ltd.

Döm om min förvåning när jag upptäckte att [bp]96874[/bp] inte längre är helt "in system". Den biter inte på en [bp]34103[/bp]!
Max 300; tecken återstår: 211
Bilder i din signatur får inte vara större än 100x40 pixels

Gideon

Tur att det finns en annan ände på brick separatorn då  8)

Eriol

Hur ser en [bp]55819[/bp] ut under? Funkar den så att man kan sätta den på både hel- och halvstud? I så fall är det ju bara att investera i en sån också!  :)

o0ger

Du ska vända på brick-separatorn. Det är därför det finns en groove på den biten.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: o0ger skrivet 23 juni 2021 12:02
Du ska vända på brick-separatorn. Det är därför det finns en groove på den biten.

Ska och ska. Det behöver jag inte göra med andra jumpers. Eller jo, 2 x 2 funkar den inte heller på.

Silence101

Varför vänder du inte på 2x4 biten och tar brickseparatorn från ytterkanten på 2x4an?
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Silence101 skrivet 23 juni 2021 12:27
Varför vänder du inte på 2x4 biten och tar brickseparatorn från ytterkanten på 2x4an?

Bilden bara ett sätt att illustrera att det inte går att ta den från sidan om det är knoppar bredvid. Jag upptäckte "problemet" när jag skulle ta bort den från en stor plate. Jag har bra tänder, så det är ingen problem, ejenklien.

AndersI

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 23 juni 2021 12:57
Jag har bra tänder, så det är ingen problem, ejenklien.

Duktigt! Både LEGO-nörden och språkpolisen i mig blev omskakade i en enda mening! 😬😳

On-topic: Även den gamla separatorn har väl samma problem?

Myko

BerraBZ

Nybohov Creation Ltd.

CopMike

Citat från: Myko skrivet 24 juni 2021 10:23
Vem är det som är the Human Tool?
Jag vet vem superhjälten Human Torch är men liksom du osäker på Human Tool och hur dennes dräkt ser ut, men skulle gissa att den innehåller färgstarka skjortor i 60-talslook ;D!

andreaseldh

Citat från: Eriol skrivet 23 juni 2021 11:42
Hur ser en [bp]55819[/bp] ut under? Funkar den så att man kan sätta den på både hel- och halvstud? I så fall är det ju bara att investera i en sån också!  :)

Har vi fått svar på detta ännu?