Ny undersökning från LEGO 13-04-05

Startat av Ras 74, 05 april 2013 11:44

Föregående ämne - Nästa ämne

Ras 74

Kvartalsundersökning

Bra om så många som möjligt svarar på dessa som vanligt så TLG ser hur aktiva vi är här i kalla Sverige (som i dag på västkusten erbjuder strålande sol).

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

AndersI

Fyllt i, men saknade frågan "Did you arrange a LUG meating during the last 3 months"   ;)

Ras 74

Ja, och det fannns ingen ruta att fylla i om man hade anndrra synpunkter heller.
Men dom drunknar väl i sådant ändå.
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Roylex

Mirre

Jag fyllde också i fast jag är helt färsk här!

Majkel

klart

hur mycket har du köpt lego för de senaste 3 månaderna?
- för flera tusen men nästan uteslutande via BL! Men det måste ju vara över disk som menas?

Lews

Citat från: Majkel skrivet 05 april 2013 12:38
klart

- för flera tusen men nästan uteslutande via BL! Men det måste ju vara över disk som menas?

Butik som butik. Jag räknar alltid med BL-köpen i de frågorna, brukar vara enklast att räkna då.

Gideon

Klart!
Jag fyllde i även hur mycket jag uppskattade att jag betalat även över BL, eftersom vad BL-försäljarna betalat för bitarna i första ledet inte räknades enligt undersökningen (om de nu skulle fylla i samma)

Ras 74

Citat från: Majkel skrivet 05 april 2013 12:38hur mycket har du köpt lego för de senaste 3 månaderna?

Jag räknar också alltid med BL-ordrar.

Mirandir

Citat från: Majkel skrivet 05 april 2013 12:38
klart

Hade det varit över disk hade det inte blivit många kronor för min del...
Legobloggen: http://legobloggen.com

Silence101

It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

perlan

MicroByggare

Minderårig LEGObyggare! Min Flickr: www.flickr.com/photos/92996446@N08/