Ny undersökning från LEGO 14-03-04

Startat av Ras 74, 04 mars 2014 11:43

Föregående ämne - Nästa ämne

Ras 74

Då var det återigen dags för en ny undersökning från LEGO.
Denna tar slut den 16 mars, så skynda er att svara!

CEE LEGO Fan Quarterly Survey 1Q 2014‏

We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

AndersI

Fyllt i. Hittade bara ett Klipp&Klistra-fel i frågorna  :P (vid frågan om för hur mycket jag köpt Lego åt andra)

Pekblom

Anders67

Done

Vad är LCBP (LEGO Commuity Building Projects) förnågot?

Är det detta som vi kan få ansöka om för att få subvention till moduverse bitarna?

beguiristain

Klart. Undrade också över LCBP...

micke

Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

swestar

Mina Egna Byggen
flickr

Superkalle

Citat från: Anders67 skrivet 04 mars 2014 20:12
Vad är LCBP (LEGO Commuity Building Projects) förnågot?
Om jag minns rätt:
Man kan ansöka (via särskilt formulär) till CEE-teamet om nedsatt pris för att köpa bitar i bulk för någon intressant projekt. Har för mig ett av kraven är att projektet skall ställas ut så att allmänheten kan se det, och att det ger något mervärde åt LEGO (behjärtansvärt eller kopplar an till målgruppen barn eller väcker intresse för LEGO etc). Prisnivån tror jag är typ LUGBULK, men jag är inte säker.

Å så undrar jag tillbaka (från en som inte hänger med  :P  :) ) - vad är moduverse?

mechamike

Moduverse är en Finsk standard för basplattor so Swebrick har anammat. (Sök här på forumet så kommer du finna mer info)

Stigge72

BrightMinds

ByggareDan

Har också fyllt i, men som vanligt blir man lite mörkrädd/får sig ett uppvaknande när man fyller i för hur mycket man handlat.  (vill väl helst inte veta)

/ByggareDan

Myko

Poster om att ni bara fyllt i undersökningen undanbedes, då det blir lite för spammigt.

mvh
Swebrick Moderator team

BrightMinds

Citat från: Myko skrivet 07 mars 2014 14:07
Poster om att ni bara fyllt i undersökningen undanbedes, då det blir lite för spammigt.

mvh
Swebrick Moderator team

Ber om ursäkt men är det inte något positivt att vi visar vårt engagemang?  :)
Trodde att Swebrick som förening var måna om att deras medlemmar visade engagemang och att posta här om man deltagit visar ju bara att vi vill påverka och göra vår röst hörd.