Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

Några smådelar för att modda [bs]60083[/bs] med fyrhjulsdrift och mer verklighetstrogen plog.

Manne

Var inom lekia o BR o fick en lagom kasse lego med mig hem..

[bs]42039[/bs] ska bli riktigt intressant o få ihop.. Blev även en [bs]8293[/bs] för en mer komplett lösning ;)..  7 styck serie 13 , var av två är framklämda korvgubbar :):):) resten är bara plockade , sen två små Friends polybags [bs]41046[/bs] [bs]41041[/bs] för lite smått...

Känns som det kan bli en riktigt trevlig byggkväll ;) mitt första större Technic bygge..

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

andreaseldh

VARNING: Innehållet kan vara skrämmande!

Var förbi Clas Ohlson och råkade hamna vid Lego-avdelningen som alltid. Om det beror på butikens layout eller mitt vägval låter jag vara osagt. Idag blev det Mias trollerishow [bs]41001[/bs] och mitt tredje minilok [bs]31015[/bs] som troligen kommer moddas till en godsvagn. Många av Clas Ohlsons Lego-avdelningar är farliga eftersom de säljer Mega Blocks på hyllan intill, häromdagen höll det på att gå riktigt illa...

mssm

Gick bananas igår.
Kom hem med [bs]60050[/bs], [bs]60083[/bs], [bs]60056[/bs], [bs]60054[/bs] och 2 st [bs]620-3[/bs]

Markus

Jag köpte en [bs]75051[/bs] på ToysRus.se  :)
Fick den för ett bra pris också   :D

andreaseldh

Kalle Anka & C:o med [bs]30312[/bs] och en slumpvald minifigur serie 13.

ProPain

Det blev en [bs]75075[/bs] från Webhallen idag som slaktades på delar till ett projekt i väntan på Bricklink beställningar.

Ekonomiskt? Förmodligen inte men det var en kul inledning på kvällen och det går alltid att försöka sälja av delarna som blev över. :)

andreaseldh

Citat från: ProPain skrivet 04 februari 2015 19:38
Ekonomiskt? Förmodligen inte men det var en kul inledning på kvällen och det går alltid att försöka sälja av delarna som blev över. :)

Om du betalar medlemsavgiften får du tillgång till vår egen köp- och säljmarknad!

Lovlan

Idag blev det en Duplo Cars (10060) i present till brorsonen från Ica Maxi med 25% rabatt.

Hittade även de nyaste polybagsen och plockade åt mig [bs]30204[/bs], [bs]30311[/bs] och den söta [bs]30285[/bs]! :)

Tunguska

Räddade Tie Bomber & Asteroid Field [bs]75008[/bs] och B-wing Starfighter & Endor [bs]75010[/bs] från en rea-back inne på City Gross (34.50kr/st)
Mina LEGO-byggen på flickr.

Z0rk

Ropade in [bs]7190[/bs] och [bs]4483[/bs] på ebay nyss  ;D

andli

Två serie 12 Gubbar, och jag lyckades klämma rätt bägge gångerna :)
(En tv spelare och en pizzagubbe)

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

ByggareDan

Jag köpte på mig 4 olika CMF gubbar på Uppsala minimeet:en

/ByggareDan

andreaseldh

Såg en [bs]6684[/bs] i Solville, så det blev lite Bricklink...

Markus

Rea inför Alla hjärtans dag. 20% på allt Lego i leksaksaffären, Vallentuna Centrum. Så jag passade på att handla lite  :D
Det blev en grön basplatta [bs]626[/bs] The Ghost [bs]75053[/bs] och The Phantom [bs]75048[/bs]