PaB sortiment - LEGO Stores Stockholm / MoS & Skhlm

Startat av andli, 16 november 2015 12:51

Föregående ämne - Nästa ämne

Record

Citat från: Record skrivet 02 september 2021 08:54
Citat från: andreas E skrivet 02 september 2021 07:13
Citat från: Record skrivet 01 september 2021 22:59
Besökte inte Stockholm men väl Berlin idag , var där tidigt men så även några infödda, skulle passa på att köpa lite p&b, men tålamodet tröt, stå å vänta medans några pekar åt personalen (de jobbade bra) bit för bit och en massa burkar skulle det has, så tyvärr blev det 0 inköp på butiken denna gång, sätter hoppet till München i slutet av veckan istället  :).
Ta den butiken ute vid Mässan, i Ried. Låg bra till och parkera.

Okej, har inte riktigt koll på vilken sida av stan vi skall bo i :) men kan kanske blir tid för båda.

Det blev butiken i Pasing, den var bara nån hållplats från kompisen där vi bodde, tyvärr var utbudet svalt på väggen, ingen kö här men heller inget jag ville ha, ångrar nog lite att jag inte köade istället i Berlin, de hade många bitar jag kunnat tänka mig.
Tiden gjorde att vi inte han ut till den andra butiken i München, får ta nästa gång  :)
Friskt satsat, hälften vunnet..

Emma

Det finns sandblå 3004 på väggen i mos. Och trans clear Erlingar också!

andli

Undra om dem 29 september kommer innebära att covid restriktionerna också lämnar lego store?

Det är nog den begränsning jag drabbats hårdast av.... fast min ekonomi jublar, inte en mugg sen februari 2020..
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

robinnilsson403

Denna ska finnas på MoS! Oh my god! Någon som vill köpa en stor åt mig...?
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Gideon

Citat från: robinnilsson403 skrivet 17 september 2021 17:17
Denna ska finnas på MoS! Oh my god! Någon som vill köpa en stor åt mig...?
En storstark!

Kwagge

Citat från: andli skrivet 12 september 2021 17:43
Undra om dem 29 september kommer innebära att covid restriktionerna också lämnar lego store?

Det är nog den begränsning jag drabbats hårdast av.... fast min ekonomi jublar, inte en mugg sen februari 2020..

I Danmark plockar man själv sedan 10/9..
Frågor om Lego World Stockholm kan man skicka till mig på admin@lwfanzone.se

b0D3N

Jag tycker det är helt ok om man planerar sina inköp eftersom man får en extra skopa. Typ bara köper små bitar som ändå inte går att optimera...

Memmla

Tänkte höra om någon ska till MOS och kan köpa ut 15 grisar till mig från build a minifig (om man fortfarande får köpa dem så utan fig)?  ;D

crowwlime_

Citera
Tänkte höra om någon ska till MOS och kan köpa ut 15 grisar till mig från build a minifig (om man fortfarande får köpa dem så utan fig)?  ;D

Det gick i helgen som var iaf.  :)
Har dock inte vägarna förbi...

SMYG

Citat från: Memmla skrivet 15 oktober 2021 08:12

Var där igår kväll tyvärr...

Memmla

Attans. Hoppas på att någon annan ska dit medan de finns kvar.  ;D

andli

De finns kvar men jag fick bara köpa 5, och det räknades tydligen som en minifig för 27 kr!

Jag behöver dock dessa själv till ett nytt delprojekt....
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Selander

Citat från: andli skrivet 16 oktober 2021 07:58
De finns kvar men jag fick bara köpa 5, och det räknades tydligen som en minifig för 27 kr!

Vilken sorts gris är det frågan om?

Memmla

Citat från: andli skrivet 16 oktober 2021 07:58

Ah ok, synd  :-\
Om någon har vägarna förbi och inte själv ska ha så kan 5 gå bra med. Synd att det ska va så långt hemifrån

Record

Kan någon uppdatera vilka bitar de har på väggen, om man vill ha en leverans :)
Friskt satsat, hälften vunnet..