AE Bricks Sweden - Bricklink

Startat av Yogabeership, 07 januari 2016 19:44

Föregående ämne - Nästa ämne

Yogabeership

1200 lots på 50% eller mer nedsatt, varav 600 lots på 80% eller mer.
Fler lots kommer läggas på rea och redan nedsatta kommer sättas ner mer inom kort, så vi hoppas ni kan hitta lite gobitar.

Vi kommer främst kunna packa ordrar på helger fram till den 9e Januari p.g.a skollov och semesterresa. Därefter kommer vi köra fullt ös 7 dagar i veckan.

2016 har vi gått från att ha en back med diverse plates, en annan med diverse tiles, osv till ett systematiskt, skalbart och lättarbetat lager. Under Januari kommer vi dessutom flytta verksamheten till nya större lokaler vilket kommer ge oss möjlighet att växa ännu mer och utveckla verksamheten.

Vi tar sikte på att under 2017 öka utbudet rejält och få ner priserna. Våran målsättning är inte bara att bli störst i Sverige på begagnade bitar utan vi tar sikte på att kunna konkurrera med de större aktörerna i Europa. Detta hade inte kunnat gått utan volymerna vi säljer till medlemmar och forum-lurkers här. Samt att några av våra allra första ordrar som kom in hösten 2015 var från Swebrick-medlemmar som vågade beställa av en helt ny butik med 30 köp-feedback endast! Så stort tack.

Därför vill vi se till att alla ni har rabattkuponger redo om ni hittar bitar hos oss.

Har ni ingen rabattkupong, skriv PM här eller på Bricklink så får du en för upp till 23% ytterligare rabatt.

Gott Nytt År och hoppas Lego året 2017 blir toppen!
Önskar
Erik och Alex från AE Bricks Sweden

Nybohov Creation Ltd.

Om man redan har en kupong blir det dubbel rabatt, eller hur?  ;)
Max 300; tecken återstår: 211
Bilder i din signatur får inte vara större än 100x40 pixels

Yogabeership

Allt är förhandlingsbart.  :)

Yogabeership

Kom ihåg, vill ni ha en rabattkupong att använda, skicka PM här eller via Bricklink med ditt Bricklink-iD

Yogabeership

Som redan många av er märkt.  :)
Nu gör vi plats i lagerhyllorna då våra nya sortimentsskåp hade några veckors leveranstid!

Över 1000 lots med 80% rabatt. Flera hundra till med 20-60% rabatt, rabattkuponger gäller. Så det borde fortfarande gå att göra ett fynd eller två.

Yogabeership

Citat från: Yogabeership skrivet 29 mars 2017 20:20
Nu gör vi plats i lagerhyllorna då våra nya sortimentsskåp hade några veckors leveranstid!

Över 1000 lots med 80% rabatt. Flera hundra till med 20-60% rabatt, rabattkuponger gäller. Så det borde fortfarande gå att göra ett fynd eller två.

Fortfarande hundratals lotter nedsatta med 80%, ovanpå det kör vi nu en 1/2-priset kampanj, ni hittar inlägget med rabattkoden i "Adult Fans Of LEGO - Sweden" på Facebook.

Nextuz

Citat från: Yogabeership skrivet 10 maj 2017 20:42

Fortfarande hundratals lotter nedsatta med 80%, ovanpå det kör vi nu en 1/2-priset kampanj, ni hittar inlägget med rabattkoden i "Adult Fans Of LEGO - Sweden" på Facebook.

Länka gärna eftersom vi är på internet ;)
https://m.facebook.com/groups/1418978618398695?view=permalink&id=1677447735885114

moderator

Peter S

Citat från: Nextuz skrivet 11 maj 2017 18:15
Citat från: Yogabeership skrivet 10 maj 2017 20:42

https://m.facebook.com/groups/1418978618398695?view=permalink&id=1677447735885114
Får tyvärr fel på den. Är det något särskilt som gör att du väljer att publicera den på Facebook enbart? Jag är inte med i den gruppen (är den låst?).
Att lägga in en länk här till en låst grupp är väl inte så bra? Du skulle kunna lägga in koden här också om du vill att vi ska få del av den.

andli

Ja AFOL-Sverige gruppen är en sluten grupp så ingen som inte vill behöver skylta med sina böjelser!
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

ColA

Sen finns det faktiskt fortfarande såna som jag som inte har några som helst sociala medier förutom underbara swebrick då 😄

Yogabeership

Anledningen att jag inte gick ut med rabattkoden på flera kanaler samtidigt har att göra dels med att vi BL säljare har precis givits privilegiet att i begränsad form göra reklam riktad till gruppens medlemmar, och jag vill hålla mig inom riktlinjerna som sattes upp.

Även med att jag har haft extremt fullt upp föregående veckor och tanken slog mig inte att dela informationen här innan den 10e när jag skrev här.

Ni som vill ta del av 50% rabatten är välkomna att lägga en order, skriv "Swebrick" som meddelande så drar jag av rabatten manuellt. För givetvis skall inte Facebook oanvändare diskrimineras, utan snarare uppmuntras.  :D  Var beredda på några dagars längre leveranstid bara.

Förhoppningsvis kommer ni kunna göra några fynd annars får ni vänta tills nästa stor-rea som vi brukar ha 1-2 gånger per år. =)

Peter S

Yogabeership

För att delta i utlottningen behöver du ha en beställning lagd mellan 19 Feb - 4 Mars med ett ordervärde på minst € 50 (Efter inräknade rabattkuponger, Frakt ej inräknat)
samt ange "TÄVLA" som order-meddelande  :)

**Tillägg**Vi kommer jobba extra hårt under de kommande två veckorna med att få upp fler bitar i lager.
Dörrar, fönster, tak, Brick Round, Dish, Minifig-Tillbehör. Panels, Bricks, Båtar, Basplattor för att nämna några av sakerna som kommer här näst.
Så håll din beställning öppen ett tag om du inte hittar något du behöver direkt**

Har ett custom modul-hus från egna samlingen som står och samlar damm.
Så jag tänkte varför inte lotta ut det till någon byggare som kan ha bättre användning av bitarna. Gör sig också snygg på display som den är.

Huset väger 3500 g. Flesta bitar i nyskick. Mycket Tan, Dark Tan, Dark Red, Sand Blue.
Riktigt välgjort bygge, detaljerat och väl inrett på alla plan, bottenplan är inrett som kiosk med mycket tryck-bitar.
Gissningsvis är bitvärdet 2500 - 3500 kr
Hög med reservdelar som jag inte fick på plats efter att jag tappat den i golvet ingår. När det kommer till MOC-bygge är jag novis.
Se bild nedan. [/i]

BYGGARE OKÄND. Huset köpt på en loppis i Enköping.
Är du byggaren och vill ha cred hör av dig.

Besök butiken här: https://store.bricklink.com/aleex84swe
Lite färsk statistik från butiken

• 800 lots nedsatt med minst 80%
  • 1300 lots nedsatt med 50%
  • 4500 lots nedsatt med 25%
  • Kan kombineras med rabattkuponger
  • En hel del unika bitar, några äldre SW-UCS modeller utpartade bl.a

Fler bilder och löpande information kring tävling & utlottning fås enklast genom att följa vår Facebook-sida ( https://www.facebook.com/aebricks/ )
Dragningen kommer Live-Streamas på Twitch.tv, mer info om tid & kanal kommer.

crowwlime_

Oh trevligt! :D
Jag har pillat ihop en liten "chopping cart" som jag tänkt dra iväg. Hittade så mycket gottigt at det blev dubbla tävlingsminimum.
Visst betyder det dubbla lotterna i tävlingen!? ::)

Yogabeership

Citat från: crowwlime_ skrivet 19 februari 2018 20:06
Visst betyder det dubbla lotterna i tävlingen!? ::)

Tyvärr inte, en idé till nästa gång.

------------------------------------------------------------------------
För responsen vi fått gör att vi garanterat kommer kunna köra någon snart igen.
Tror det får bli någon form av tävling så fler får chansen. :)

-------------------------------------------------------------------

Idag är sista chansen för den som vill vara med i utlottningen av det stora custom Modul-Huset.
Det är färre än 15 kvalificerade så fortfarande ganska bra odds för den som behöver fylla på lego-reserverna.

Dragning av vinnare kommer ske live  imorgon den 6:e Mars klockan 19.00.  - återkommer med länk strax innan-
Hoppas jag kan lyckats lösa streaming från mobilen tills dess.