Sökes Lego byggare av TLG för kvalitets koll SVAR SENAST FREDAG 16/10

Startat av mechamike, 14 oktober 2015 12:32

Föregående ämne - Nästa ämne

shutter

Med tanke på LEGOs långsiktiga framtid tror jag (hoppas på) majsplast eller motsvarande. Kalsonger av bambu och, var det kokos jag hört användas till koppar? Spännande hur som 8)

humlan

För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

mechamike

Jag har fått bekräftat att TLG tagit emot Swebricks kandidater, så jag förmodar att det snart dyker upp ett paket hos de som blivit utvalda.

humlan

Citat från: mechamike skrivet 26 oktober 2015 21:50
Jag har fått bekräftat att TLG tagit emot Swebricks kandidater, så jag förmodar att det snart dyker upp ett paket hos de som blivit utvalda.

WoHo! (inte för att jag vet om jag är utvald, men jag gillar "grejjen")
För övrigt anser jag att Norrbottniabanan skall byggas...

Gideon

bileam

mechamike

Bra!  Då vet vi att det är på gång. (alla som fått ett mail behöver INTE köra +1 I tråden)

Stigge72

Jag tänker göra en "+1" iaf, men mest för att mitt mail fastnat i spam-filtret, så kolla spamkorgen, folks!

Roger Brickjet

Om man inte haft något i spam-korgen heller hittills får man förutsätta med att man inte blev utvald eller hur? :)

Stigge72

Citat från: Gideon skrivet 09 november 2015 13:09
Hade nyss besök av DHL.
Jag fick ett samtal från han som skulle köra ut det, trots att jag sagt att jag ville ha det levererat till ombudet.
Hämtar paket på vägen hem. :)

Sockerbit

Citat från: Stigge72 skrivet 09 november 2015 14:46
Citat från: Gideon skrivet 09 november 2015 13:09
Hade nyss besök av DHL.
Jag fick ett samtal från han som skulle köra ut det, trots att jag sagt att jag ville ha det levererat till ombudet.
Hämtar paket på vägen hem. :)

Spännande, jag vabbar idag, men ännu har ingen varit här.

bileam

Har fått mitt, såklart i en skadad ytterkartong. Får förstärka kartongen ordentligt innan jag vågar skicka tillbaka ett uppbyggt set i den...

Tunguska

Hämtade mitt idag.

Vet dock inte hur bra det kommer gå att skicka tillbaka ett uppbyggt set med två små bitar bubbelplast som enda medföljande utfyllnad i denna jättelåda ...  ???

Mina LEGO-byggen på flickr.

Tektor

Citat från: Tunguska skrivet 09 november 2015 15:03
Vet dock inte hur bra det kommer gå att skicka tillbaka ett uppbyggt set med två små bitar bubbelplast som enda medföljande utfyllnad i denna jättelåda ...  ???

Ja, man undrar ju vilka slutsatser de kan dra av en modell som riskerar att falla i småbitar i frakten.
Undrar om det är ok att limma...