Sökes Lego byggare av TLG för kvalitets koll SVAR SENAST FREDAG 16/10

Startat av mechamike, 14 oktober 2015 12:32

Föregående ämne - Nästa ämne

shiftaltcmd

Idag trillade det in 870 complimentary points
En dansk krona ≈ 1.3 svenska kronor. Så det verkar stämma bra.

Skafte

Stigge72

Sockerbit

Gideon

Det trillade visst in snabbare än poängen för det jag köpte under Black Friday :P

Stigge72

Citat från: Sockerbit skrivet 04 december 2015 00:10
Stigge titta på ditt VIP-saldo på Legos sida  :)
Ja, titta där! :D
Jag trodde att jag skulle få något i mailen eller möjligen på posten...

Storm_666

Citat från: Stigge72 skrivet 03 december 2015 23:30
Citat från: Storm_666 skrivet 02 december 2015 15:58
Nu har de löst problemet med presentkorten  :D
Har du fått ett mail som inte jag har fått?
Jag fick ett mail från Maria där hon skrivit att de skulle ge VIP-poäng istället för presentkort.
Men att döma av ditt senaste inlägg så lär du också  ha fått tillökning bland dina poäng  ;)

Blir perfekt att ha 1 Januari när Ghostbusters HQ och nya modulhuset släpps  ;)

Stigge72

Citat från: Storm_666 skrivet 04 december 2015 09:38
Citat från: Stigge72 skrivet 03 december 2015 23:30
Citat från: Storm_666 skrivet 02 december 2015 15:58
Nu har de löst problemet med presentkorten  :D
Har du fått ett mail som inte jag har fått?
Jag fick ett mail från Maria där hon skrivit att de skulle ge VIP-poäng istället för presentkort.
Men att döma av ditt senaste inlägg så lär du också  ha fått tillökning bland dina poäng  ;)

Blir perfekt att ha 1 Januari när Ghostbusters HQ och nya modulhuset släpps  ;)
Jag fick ett om att de hade problem med att vissa länder inte skulle kunna använda presentkort, och skulle hitta en annan lösning, och återkomma. Det verkar som att de lyckats med hälften... Men Swebricks djungeltelegraf tog hand om den andra biten. :)

Ska bli kul att se om det dyker upp något mail senare...

EDIT: Nu har jag fått ett mail om att jag fått poäng som jag kan använda. :)

Tektor

Hmmm... känns som att det finns potential till lite bök för oss som inte tidigare har VIP-konto eller har handlat på Lego.com.
Nu har jag i alla fall klickat på en knapp för VIP, så vi får se vad som händer. De vet ju inte nödvändigtvis vilket Lego-ID jag har.

(Har inte heller fått någon e-post)

Storm_666

Citat från: Tektor skrivet 04 december 2015 10:01
Hmmm... känns som att det finns potential till lite bök för oss som inte tidigare har VIP-konto eller har handlat på Lego.com.
Nu har jag i alla fall klickat på en knapp för VIP, så vi får se vad som händer. De vet ju inte nödvändigtvis vilket Lego-ID jag har.

(Har inte heller fått någon e-post)

Om du har medverkat i undersökningen och inte tidigare har ett VIP konto så skulle du maila till Maria så skulle hon fixa det  :)
Så stod det i det mail jag fick.

Carl T

Mina poäng är på plats men jag har ingen aning om vad jag kan tänkas vilja köpa. Allting känns så dyrt efter Billund. ;D
En vuxen man som bygger med LEGO? Jaha, ja.

Magnusengstrom

Citat från: Carl T skrivet 04 december 2015 11:03
Mina poäng är på plats men jag har ingen aning om vad jag kan tänkas vilja köpa. Allting känns så dyrt efter Billund. ;D

Använd dem i Danmark nästa gång vi är där.

Tektor

Citat från: Storm_666 skrivet 04 december 2015 10:55
Om du har medverkat i undersökningen och inte tidigare har ett VIP konto så skulle du maila till Maria så skulle hon fixa det  :)
Så stod det i det mail jag fick.

Ok, det låter bra. Jag fick ett meddelande, men där stod inget om det.

Jag har försökt klicka på att jag vill skaffa VIP-konto, men sajten är ju så trasig så man har ingen aning om vad som egentligen går fram.

Edit: Efter att ha klickat på lite nya knappar (och samma knappar några gånger till) fick jag upp ett formulär där jag kunde skriva in mina adressuppgifter, och det ser faktiskt ut som om jag har VIP-konto nu. Känns som ett steg åt rätt håll. :)

Tektor

Nu fick jag mina poäng. Najs.
Ni som vet, kan man använda dem i den hårda Legobutiken också?

Myko

Citat från: Tektor skrivet 07 december 2015 16:10
Nu fick jag mina poäng. Najs.
Ni som vet, kan man använda dem i den hårda Legobutiken också?

Japp